مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-19بين الملل

فارس من| کمپین متقاضیان تحصیل در ایتالیا 3500 بار امضا شد/ گفتگو با سردبیر سوژه


هزاران دانشجوی آماده به تحصیل در ایتالیا با راه اندازی کمپینی در «فارس من»، خواستار تعیین وقت مصاحبه و تمدید مهلت سفارشات برای اعطای ویزای دانشجویی از سوی مسؤولان مربوطه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته دانشجویان آماده به تحصیل در ایتالیا با ثبت سوژه ای در خصوص مشکل متقاضیان ویزای دانشجویان ایتالیا را حل کنید با امضای بیش از 3500 نفر، گلایه هایی را از سیستم نوبت دهی روادید شرکت CKGS از سوی سفارت ایتالیا در تهران به سامانه فارس من ارسال کردند.

  در همین راستا سردبیر این سوژه در گفت وگو با بخش فارس من اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در جهان و بسته شدن مرزها، سفارت اکثر کشورهای خارجی در ایران روال نوبت دهی خود را به زمان دیگری موکول کرده اند.

این در حالی است که سفارت ایتالیا تعیین وقت برای مصاحبه دانشجویان متقاضی تحصیل در این کشور را از اوایل مرداد تا 10 آذر (30 نوامبر 2020) تمدید کرد.

  وی با اشاره به برون سپاری بخش نوبت دهی مصاحبه سفارت ایتالیا به شرکت واسطه ای برای انجام مراحل پذیرش دانشجویان، گفت: سفارت ایتالیا چند سالی است که امور مربوط به وقت دهی و صدور ویزا را به یک شرکت واسطه به نام کاکس واگذار کرده است که متأسفانه شاهد کارشکنی هایی از سوی این شرکت در بحث ظرفیت پذیرش دانشجویان برای تعیین زمان مصاحبه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کمپین متقاضیان تحصیل در ایتالیا 3500 بار امضا شد/ گفتگو با سردبیر سوژه

فارس من| کمپین متقاضیان تحصیل در ایتالیا 3500 بار امضا شد/ گفتگو با سردبیر سوژه